Friday, January 1, 2016

あけましておめでとうございます(*^^*)Happy 2016!

Happy New Year to my wonderful clients, friends and family!!

2015 was truly amazing:) I got to meet many new wonderful clients and friends.  

I had many opportunities to meet and get to know awesome people because of mutual interests and profession. 

I'd like to continue to be of your assistance to add more fun and excitement with colors. 

Hope new year will bring you happiness, laughter and peace. 

xoxo
akiko 

皆様、あけましておめでとうございます。アメリカは東京より14時間遅れて新年を迎えました。

2015は私の予想・期待を遥かに超える、とても充実したチャレンジ多き一年でした。沢山のお客様、プロフェショナルな皆様とお会い出来るご縁を頂きました。



今年も皆様の毎日に彩を微力ながらも添えるお手伝いをさせて頂けましたら幸いです。

今年も皆様にとって健やかで幸多き一年になります様に心よりお祈り申し上げます。

2016年 元旦
プリムローズカラー
神亜樹子


No comments:

Post a Comment