Friday, March 11, 2016

From my client....クライアントさまよりの画像。

One of the best thing that I could possibly ask for is to hear from my client. Especially if she tells me how she is enjoying the color I analized for her, that will make my day!
 
Here is the picture from my client. She loves to knit and make herself a sweater.
 
In her email, she says " I have been searching for the exact pink color that I look the best and I finally found it! Also, I just purchased a lipstick with the color you recommended to me during my consultation."
 
I am so happy to hear from her, and knowing that she enjoys her own color to apply many way.
 
Thank you Miss  K for sharing your happiness with the color!
 
Until next time,
 
xoxo
 
akiko 
 
3月に入り、ほぼ毎日雨降りなサンフランシスコ・ベイエリアですね。皆さま、お変わりありませんか?
 
私がパーソナル・ラーコンサルタントとしてお仕事をさせた頂いていて、このお仕事をやっていて良かったな~と思う瞬間は・・・・
 
個別コンサルテーションでご縁のあったクライアントさんから、後日メール、お手紙等で感想を頂く時なのです。
 
先日、Kさまより画像入りのメールを頂きました。
 
編み物をご趣味にされていらっしゃるKさま、コンサルテーション時に分析致しました、黄みがかったピンクの毛糸を入手されたと言う、満面笑顔なKさまが目に浮かぶ様な、とても嬉しそうなメールでした。
 
そして、コンサルテーション時にメイクアップのお色についてもアドバイスをさせて頂いたのですが、その際にお勧めしましたリップスティックもご購入されたと言うご報告も頂きました。
 
お肌がとても透き通る様にお綺麗なKさまには、この毛糸のピンクも、リップスティックもお似合いになる事でしょう。そして、このお色達が更にKさまの美しさを最良に魅せてくれる事でしょう。
 
Kさま、とても嬉しいメールありがとうございました。
 
またお会い出来るのを楽しみにしております。
 
 
サンフランシスコ・ベイエリアの皆様、今日は金曜日ですね。あともう少しで週末です。
 
Have a wonderful weekend!
 
亜樹子でした。
 
 
 


 

No comments:

Post a Comment