Tuesday, February 17, 2015

Too cute to eat! 可愛い過ぎて食べれない〜。

Hope you well adjusted with this weird weather trend.

We went to San Francisco Japan Center for dinner this past weekend, and we had these cute
crepes for dessert!

They are called happy crepes! I did not expect mine to be a happy one, so excited to see
this cute crepe.

They were too cute to eat, but of course I and my daughter delightedly enjoyed them all.

I don't remember the shop name but they are located on the shop level of main building in Japan Town.

I think this is the one we went.

If you are in that area, it worth give it a try.

http://www.yelp.com/biz/belly-good-cafe-and-crepes-san-Francisco

Until next time,

xoxo

akiko

 
あんなに暖かだった週末が嘘の様に、また曇り空がちらほら?霧もちらほら?な
サンフランシスコ・ベイエリアですが、皆様お変わりありませんか?
 
先日、お出掛けして来たサンフランシスコのジャパンセンターの中のクレープ屋さんのお話しです。
 
娘が「ハッピークレープ」を食べたいと言うのでディナーの後の(別腹!)デザートで
クレープ屋さんに寄りました。
 
娘がオーダーしたのは「ハッピィークレープ」と言ってたのですが、まさか私の分(右側)まで、こんなに「ハッピィー」にしてくれるとは!
 
前からここのクレープは大好きで来る度に寄っていたのですが、ハッピーになってからは初めて!
 
りらっく○のキャラクターにも似た癒し系なキャラクレープにすっかり目が♡になってしまいました。
 
最初は「可愛すぎて食べれない~。」などと言ってましたが、やはり食べなくては意味がありませんからね。
 
この可愛いクレープ、召し上がった方いらっしゃいますか?
 
もし未だでしたら、是非お試しくださいませ~。
(注;かなりな人気のお店で注文してから出来上がるまで、少し待ちます・・・が待つ甲斐あるでしょ?)

http://www.yelp.com/biz/belly-good-cafe-and-crepes-san-francisco
 

それでは、この不安定なお天気ですが、皆さん体調にはお気を付けて。

亜樹子でしたっ♪

No comments:

Post a Comment