Thursday, February 5, 2015

Stitch Fix report #4

So it has been a while since I have reported my Stitch Fix #3, and so far I got up to #7 the latest.

What I received on Fix #4 --> 5 items -- 3 tops ( sweaters ) , 1 pair of pants and a scarf.

What I liked--> I like ankle length purple skinny jean. This is my first pants that I got through Stitch Fix and I am very happy!

What I disliked--> I didn't see anything special about the sweaters. Especially two of knit sweaters. They are just nothing but usual and basic design.The Glorietta Cowl Neck Sweater has a very flattering neckline but I just wished it was in different color. ( This color by the way is my neutrals..)


My keeper on fix #4 --> Ankle length skinny jean and diamond knit infinity scarf.
 
 
If you are interested in trying Stitch Fix, here is the code for you
 
 
To be continued to Stitch Fix Report #5....
 
 
すっかり Stitch Fix リポートが滞っておりましたっ。

今の所#7までFixが届いているのですが・・・・さかのぼって#4のレポです。

上の画像をご参照くださいませ~。

届いたアイテム; 全部で5アイテム(セーター3枚、パンツ1、スカーフ1)

どのセータもイマイチなデザインで特にコレ!と言った特別感もなかったので今回はセーターは全部お返ししました。

カールネックの私のニュートラルカラーのセーターも良いかな?と思ったのですが、着てみるとちょっぴり野暮ったく見えてしまったのでお返し組に。

今回のキープアイテム;

アンクル丈のスキニージーンズ。ボトムでパンツは今回で初めてなのですが、色も今まで進んで購入したものでは無くて逆に新鮮なお色でした。程よいストレッチ素材で
アラフィフ女子にも優しいアイテムでした。(笑)

そして、ニット・インフィニティースカーフ(マフラー?)もキープしました。
Fixのファッションリーフレットに載っている程、長いスカーフではありませんが、ニットで私のニュートラルカラーなのでお顔映りも良いのでキープしました。

Stitch Fixをお試しされたい方はこちらのコードをお使いくださいませ。

https://www.stitchfix.com/referral/3981489


Stitch Fix #5に続きます。

No comments:

Post a Comment