Thursday, May 28, 2015

San Carlos/ Belmont Mothers' Club Pampering Night

Hope you all had a restful Memorial Day long weekend.

I was a bit busy on Saturday for my daughter's ballet competition in San Jose, but other than that I had a very restful long weekend.

Last Thursday night, I participated San Carlos/ Belmont Mothers' Club Pampering Night.
Thanks to awesome ladies of Baytree Wellness Center that invited me to go along with them.

So the idea of this event seemed to pamper all these mighty moms out there that always put their kids first themselves second. The venue was packed and there was a long waitlist to come to this event.
 
 
There were so many "pampering " vendors that offered variety of services from massaging to haircut! Yes there were hairstylist that actually giving those moms haircut at the venue! Amazing.
 
So, Laureen of Baytree was there to pamper moms with her massage. Her limited appointments were full soon after the event began on that night.

 
I was giving a demo of  personal color consultation to those moms that wonder how they could enhance their true beauty.
 
It went by really quick but I was very happy to meet many moms that were interested in personal color.
 
I strongly felt those moms that were there on that night deserved to have some pampering treatments as their tireless effort to make sure their kids/babies are well taken care of...  I remember those days when my three were still little and I was challenged every second to take care of them.
 
I hope those moms attended that event had a good time. I certainly hope to see them again next year.
 
Until next time,
 
xoxo
 
akiko
 
あっと言う間にまた1週間が経ってしまいました。(汗)
 
皆さんはメモリアルデーの連休はお楽しみになりましたか?
 
私は土曜日に娘のバレエのコンクールイベントでほぼ一日出かけておりましたが、残りの連休はゆったりと過ごす事が出来ました。
 
さて、上の画像ですが、これは先日San Carlos/Belmont マザーズクラブの「Pampering Night(癒してナイト?なんてネーミングは如何でしょうか?)」に参加した時のものです。
 
先日ワークショップをご提供させて頂いたBaytree Wellness Centerのスタッフの方にお誘いを頂いて、マッサージ師のLaureenさんのお隣で、パーソナルカラーのデモで日頃育児に奔走されている
お母さん達を癒させて頂きました。

 
皆さん、育児にご多忙でも女性は女性!いつでも自分の魅力を最大限に引き出したいお気持ちがあるお母さん方とお会い出来ました。
 
中にはご幼少の頃に(!!)パーソナルカラーのコンサルテーションを受けられた方もいらして、
大人になられてからその時に勧められた色のパレットがしっくり行かないとおっしゃる方もいらっしゃいました。
 
パーソナルカラーはその方の「現在の」財産(お肌、髪、瞳の色)に基づいて分析するものなので、その素朴な疑問のお答えをデモでご覧頂く事ができました。
 
パーソナルカラーを味方に付ける事で、ほんのちょっとした変化を取り入れる事で、思い通りの印象作りが可能になったり、毎日のおしゃれが今までよりも数段レベルアップしたりと思いがけない特典が沢山発見出来ます。
 
是非、来年もこの癒しイベントに参加させて頂きたいと思いました。
 
 
あともう一日で週末ですね~。
どうぞ健やかな週を引き続きお楽しみくださいませ。
 
 
亜樹子でした♪
 
 
腰痛、肩こり、片頭痛などでお悩みの方へ
Baytree Wellness Center
 



No comments:

Post a Comment