Friday, June 5, 2015

Color fan for your wedding planning. 挙式の為のパーソナルカラー。

Hope you are enjoying your Friday night!
( 日本語のエントリーはスクロールダウン↓して下さい。)

I got pictures from my client in Japan that recently got married.

She came to have her color analysis done with me last fall. I remember she was very excited about planning her wedding banquet details including selecting dresses based on her personal color.

In Japan it is very common to have dress changed about 2 to 3 times. From classic wedding gown to Japanese Kimono.
 
Her classic white wedding gown looked so wonderful on her, but here I would like to share her dress and Kimono.

 
 
She used her color fan to decide which color of dress or kimono to wear for her wedding banquet and photo shoot.
 
She looks gourgeous in both selections! I am truly pleased to be of her assistance to create a wonderful memories for her wedding.
 
Congratulations Mr. and Mrs. M.  Thank you for allowing me to share your precious pictures.
 
 
Your result of Personal Color analysis may certainly be applied to your wedding plan. Not only it is useful to select and decide your dresses, but also you can use your personal color to select color theme too.
 
Did you know even WHITES can be in so many different tones or color type?
 
Personal color analysis may be also a wonderful gift to your daughter, friend or sister that soon new bride to be.
 
Please feel free to reach me at  akiko@primrosecolor.com for more information about setting up Private Personal Color Consultation.
 
 
 
Have a wonderful weekend.
 
Go Warriors !
 
xoxo
 
akiko
 
 
 
皆様、週末が始まる前の花金(汗、死語でしょうか?)楽しまれてますか?
 
サンフランシスコ・ベイエリアは今週 NBAのゴールデンステイト・ウォーリアーズ(Golden State Warrior s)のファイナルの第一試合があったりで(もちろん!勝ちましたよ!)、チームカラーの黄色のTシャツを着てる人が目立っておりました。そして車にも旗を付けて運転している方々も沢山いらしゃいました。
 
さて、今日はとってもおめでたいお話しを皆さんにシェアさせて頂きます。
 
去年の秋に個別のコンサルテーションにいらっしゃったAさんが、先日ご結婚、挙式されました。
お似合いのお二人で、お写真を拝見していて、私までも幸せな気分になって、メロメロになってしまいました。
 
Aさんからのメッセージと共に、披露宴でのお色直しの時のドレスと、写真撮影をされた時の和装のお写真をブログとSNSでのシェアを許可して下さいました~。Aさん、ありがとうございます!
 
 
先ずはAさんからのメッセージです。
 
"「カラードレス選ぶ時、真っ先にmyカラーファンを出して、これに合う色お願いします‼︎」って衣装さんに他店から取り寄せてもらったんです。

和装、あちらも色を当てていってドンピシャの緑色があったんです。
一目で気に入って、これにします!って言ったら、「まず着てから決めてください~」って言われちゃいました^^;"
 
 
カラーファンを握りしめて、ドレスを選んでいらっしゃったAさんが思い浮かびますね。
 
どちらのお色もAさんの美しさを最大限に引き出して映しています!お肌にもなじんで、とても素敵です。
 
思わず・・・・私自身の結婚式でのドレス選びの際にこんなツールがあれば、もっと素敵になれたのに・・・・・・・と思ってしまいました。(もう20年も前ですがっ。)
 
パーソナルカラーの分析結果でお作りするカラーファンはお洋服選びはもちろん、人生のビックイベントである結婚式でお召しになるウエディングドレスはもちろん、お色直しのドレス、そして会場全体を飾るお花の色に至るまで・・・様々な物のお色を選択するのに活用出来ます。
 
もちろん、その際、ご新郎さまのお色も考慮して色の選択をされると更に素敵な
披露宴の演出が可能になります。
 
これからご結婚を控えていらっしゃる方向けのギフトとしても個別のパーソナルカラー分析はお薦めですょ。
 
実際にAさんも、お姉さまからのギフトとしてコンサルテーションにいらして下さいました。お姉さまからは素敵なお手製のウエディングベールをパーソナルカラーに合わせてプレゼントされていらっしゃいました。
 
Aさんのお幸せな舞台で、微力ながらも私のコンサルテーションがお役に立てた事、大変光栄に思います。
 
Aさん、ウエディングドレス、お色直しのドレス、そして和装、全てお色はモチロン、デザインも全てお似合いですよ。
 
ご結婚おめでとうございます。どうぞ末永くお幸せに。
 
 
 
 
日本での今夏の個別コンサルテーション、まだ少しご予約可能なお時間があります。
こちらからご覧ください。
 
 
 
サンフランシスコ・ベイエリアでのコンサルテーションのお問合せは、こちら↓からどうぞ。
 
 
 
 
それでは皆様、健やかに楽しい週末をお過ごしくださいね。
 
亜樹子でした。  あっ、Go Warriors!
 


No comments:

Post a Comment