Saturday, August 16, 2014

神奇寶典 Magical Tool!

I would like to share my client's comment about her recent experience with Primrose Color Private Personal Color Consultation in Chinese!
 
I am so happy to know that she is applying her personal colors to her upcoming home improvement project. ( Yes! Personal Colors can be applied to your interior, too!)
 
Thank you Ms. W for sharing your comment with me.
 
I hope you will continue to enjoy your newly selected Personal Colors and also your upcoming important family event , too.
 
 
 




我一直很欣賞那些會選色搭配,整體上讓人感覺很舒服很柔和容易親近的人。
我認識Akiko多年,她給我的感覺一直如此。
近來她成立了自己的工作室,在Akiko的專業和細心解說下,我認識到顏色對人的影響甚遠。

在她的專業櫃裡,陳列著各種色的布,從冷色到暖色系列。根據妳的髮膚色,
一一測試解說哪些顏色適合你,哪些顏色讓妳看起來很糟糕。經過仔細測試之後,把適合你的所有顏色集中放在一個小套子裡,可以隨身攜帶我稱它為神奇它不光是對妳整體的搭陪配有極大的幫助,對你整個家居生活的色調都有意想不到的效果 從膚色,口紅,髪色,衣服到腳上的鞋子和配件,傢俱,床單,毛巾,甚至房間的顏色等等)。
如果你已經擁有些不屬於妳色系的衣物也不必擔心,只要搭上適合自己的色系來做協調,
依然能品味和氣質

隔行如隔山,越深入地探討越有趣,沒想到顏色也有如此高深的領域。當你了解它後,
便能如魚得水的悠遊在屬於自己的色系中,展現出妳的自信和魅力
看到Akiko臉上的光芒,我知道我該怎麼做了。
 
 

No comments:

Post a Comment