Wednesday, June 17, 2015

Congrats Warriors! WarriorsがNBAファイナルで勝利!







読みにくいかもしれませんが・・・ゴールデンステイト・ウォーリアーズのチームカラーでお届けしてます。日本語のエントリは↓。




If you are residing in SF Bay area, you must be so happy to see Golden State Warriors won the Finals last night! (deliverying today's post in Warriors team color.)

Yup it has been a long time since they won. The last time was 1975? So it has been more than 40 years ago??

I always feel our bay area sport teams are often treated as underdog, but they proved that they indeed are worthy to become a champion last night.

I am usually a San Francisco Giants fan, but I have been following Warriors' game last couple of weeks.

One of my client's husband is a die hard Warriors fan, and she was attending one of those games.
Golden Warriors' team colors are Golden ( Yellow) and Blue. My client wanted to find out if she would look good in both color or just one. I have advised her that as she was a warm color type, she'd look good in Yellow, but to look best in yellow, she may need to try different tone of yellow.

Anyhow, both Golden ( yellow) and blue represent both color type, you can pick one of the team color according to your color type.

There will be a parade in Oakland on Friday night. I hope everyone will have fun and safe celebrations!

Congratulations Warriors and its fan in bayarea!


Warriors win NBA Championship with Game 6 victory over Cavaliers - KTVU -


ベイエリアにお住いの皆様、昨夜のバスケットボールの試合、ご覧になりましたか?

ベイエリアの地元バスケットボールチーム「ゴールデンステイト・ウォーリアーズ」がなんと
優勝致しました!

私ったら、普段はサンフランシスコ・ジャイアンツ(野球)の応援の方が本業なのですが(笑)
ここ1か月くらいは、野球の試合中継も観ずにウォーリアーズの応援をしておりました。

特に私の♡をトリコにしたのが、Stephen Curry のお嬢さんのライリーちゃん。←クリックすると動画がご覧になれます。

試合の後の記者会見にパパと一緒に出てくるのですが、夜遅いというのも手伝ってか?多数の記者・報道陣を前にしても典型的な2歳児行動を披露してくれちゃうところが、とっても可愛らしいのです。

まだ若いお父さん=Curry選手、の対応も日本で言う「育メン」を思わせます。


ちょっと話がそれましたが、先日いらっしゃったクライアントさんでご主人さまがウォーリアーズの大ファンと言う事で決勝の試合に何度も会場に行かれた方がいらっしゃいました。

ゴールデンステイト・ウォーリアーズのチームカラーはゴールデン(黄色)とブルーの二色。

ワームとクールの両方の色なので、どのタイプの方もチームカラーを着こなせるかな?なんて思いますが・・・

先日のクライアントさんの場合、同じ黄色でもかなりソフトなトーンがお似合いでしたので、優勝Tシャツよりもカラーを重視してご自分のワードローブの中から選ばれる事をお勧めしました。

優勝を決めた場所は対戦チームの本拠地だったので、今日の午後にはオークランドに戻ってくるチーム御一行様。

金曜日にオークランドで優勝凱旋パレードが予定されています。
楽しいお祝いパレードとなりますように。(私はテレビで是非。)

では、引き続き健やかな週をお過ごしくださいませ。

No comments:

Post a Comment